Usterka bis – czyli tropimy bankowe buble

Witam!

Zapraszam wszystkich do korzystania z Hyde Park’u dotyczącego jakości obsługi i kompetencji pracowników banków, a tekże subiektywnych odczuć podczas kontaktów z przedstawicielami tychże instytucji finansowych.

Z założenia ma to być miejsce do wyarażania swoich opinii, żali, pochwał na tematy związane z szeroko definiowaną polską bankowością.

Do pochwalenia:

1) Agenci Allianz – za sprzedaż polisolkaty Allianz Profit,
2) Doradcy PKO BP – za platynowe konto osobiste,
3) Kierownictwo RCI Bank Polska za kredyty samochodowe 40:60

Do zganienia:

1) szefostwo Banku Pocztowego za likwidację Lokaty Killer
2) product managerowie Aliora za 11% (obecnie 7%) overnight’a
3) inteligo za akceptowanie przelewów w kwocie >40 000 zł bez autoryzacji klienta

Do pisania gotowi - start!

Dodaj do:
  • Technorati
  • Gwar
  • Wykop

8 Komentarzy

Młody Helwet  na Styczeń 21st, 2009

Informacje niezbędne do wykorzystania przy porównywaniu pożyczek/kredytów gotówkowych oferowanych przez banki.

Źródło danych: strony internetowe banków/call-center (infolinie telefoniczne)

Wnioski: rażąca niekompetencja niektórych pracowników, ciągłe poprawianie się (“pomyliłem się”, “nie wiem”, “no rzeczywiście już nieaktualne”, “zapytam kierownika” itp itd.)

Aktualizacja danych na serwisach internetowych – post factum, newsletter – rzadkość

Jakie sa Wasze doświadczenia?

Młody  na Styczeń 21st, 2009

Poniżej załączam korespondencję z Kredyt Bankiem w sprawie otrzymywanie informacji na temat nowości rynkowych banku – ku przestrodze:

—– Original Message —–
From:
To:
Sent: Tuesday, January 20, 2009 11:06 AM
Subject: Uwagi, pytania i komentarze dot. Kredyt Banku

Adres e-mail:11657@wspiz.edu.pl
Klient Kredyt Banku : Nie
Pytania, komentarze i uwagi dot. Kredyt Banku : (produkty)

Witam,

chciałbym otrzymywać aktualne informacje o nowościach rynkowych Kredyt Banku – jak mogę się zapisać do newslettera?

Pozdrawiam

Odpowiedź Pracownika banku (pisownia oryginalna):

Saznowny Panie,
w Kredyt Banku nie ma newslettera. Zapraszam do śledzenia stron
internetowych Kredyt Banku.
Z poważaniem,

Tele Kb
Departament Obsługi Alternatywnych Kanałów Dystrybucji, Biuro Call Center
Kredyt Bank S.A. z siedzibą w Warszawie 01-211, ul. M. Kasprzaka 2/8,
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, XII Wydział
Sądu Rejonowego w Warszawie, pod numerem KRS 0000019597, NIP 527-02-04-057
kapitał zakładowy – 1 358 294 400 zł., opłacony w całości.

Malina  na Styczeń 21st, 2009

Ja mam bardzo dobre wrażenia z Fortis Bankiem i ich placówką na nowym świecie. Bardzo uprzejme Panie, dobra kawa i latwe do założenia lokaty (ja jestem ich klientem, więc nie wiem jak to jest w przypadku osób które nie mają u nich konta lub kredytu)

Młody Helwet  na Styczeń 21st, 2009

Może ktoś pracujący będzie mógł uwiarygodnić to, o czym plotkuje się w konkurencyjnych bankach – czy to prawda, że wnioski o konto dla VIPów wprowadzane są papierowo w centrali do systemu? Jeżeli wciąż tak to rzeczywiście jesień średniowiecza…

Młody Helwet  na Luty 9th, 2009

Moim faworytem ostatnich dni jest nagranie dostępne po wykręceniu numeru infolinii Invest Banku S.A. (numer: 0 801 44 55 66)

Co usłyszymy dzwoniąc tam? (naprawdę polecam wykonać to ćwiczenie samodzielnie, uwierzcie – warto:) )

“Witam Państwa serdecznie.
Lubkię spokój, pewność i poczucie bezpieczeństwa.
Dlatego lokatę mam w polskim banku.
Sprawdź nowe lokaty w Invest Bank S.A.
Dziękuję… Krzysztof Ibisz”

Naprawdę ma się wrażenie, że wykręcony numer to jakaś linia towarzyska… ;)

A jacy są Wasi ulubieńcy? :)

bequr  na Luty 26th, 2009

Krótka opowieść o tym, że na początku XXI wieku otwieranie rachunku trwa (przynajmniej) 2 tygodnie. Główny bohater: Volkswagen Bank Direct. Skuszony ofertą (8,10% na lokacie 3-miesięcznej), w dniu 4 lutego złożyłem w centrali banku przy Rondzie ONZ 1 w Warszawie wniosek o otwarcie konta. Osoba przyjmująca dokumenty zapewniła mnie o „niezwłocznym” kontakcie z konsultantem, poprzez którego miałem sfinalizować procedurę założenia rachunku. Owo „niezwłocznie” trwało … 6 dni. 10 lutego 2009 r. otrzymałem długo wyczekiwany telefon od konsultantki. Pani zapewniła mnie, że w ciągu kilku dni skontaktuje się ze mną kurier, który dostarczy dokumenty do podpisu, co oczywiście jest niezbędne do otwarcia rachunku. Do 16.02.2009 telefonu takiego nie otrzymałem. W związku z tym zgłosiłem telefonicznie chęć rezygnacji z otwarcia rachunku (próbując z całych sił nie wybuchnąć przy pytaniu konsultanta “a dlaczego???”). Straciłem przez ich ślamazarność 2 tygodnie, podczas których oprocentowanie lokat w innych bankach poszło w dół. Mimo to nie żałuję – miałem przedsmak tego, jak byłbym traktowany jako ich klient. Po tej całej historii przynajmniej odkryłem “drugie dno” w reklamach VW Banku. Ich hasło “dla WOLNYCH zawodowców” nabiera teraz całkiem innego znaczenia :) )

Młody Helwet  na Luty 26th, 2009

bardzo dziękuję za spostrzeżenia!
czy ktoś z odwiedzających stronę korzytał z kredytu gotówkowego w VW Banku?

Młody Helwet  na Luty 27th, 2009

prowizja za nabycie strukturyzowanych certyfikatów depozytowych w BPH (1-1,5% kwoty inwestycji) = w BPH komuś słoneczko mocniej przygrzało???????????

Napisz komentarz